جلسه مشترک هیات مدیره سازمان و مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی

  1. صفحه اصلی
  2. chevron_left
  3. اخبار
  4. chevron_left
  5. جلسه مشترک هیات مدیره سازمان و مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی، جلسه هیأت مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی و هیأت همراه روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۲ در محل اتاق جلسات سازمان برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه علیرضا حبیبی ریاست سازمان، ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به مدعوین به بیان مشکلات و موضوعات مورد چالش روز سازمان و به طور خاص مشکلات سامانه سپامک و پروژه نهضت ملی ۸۱۰۰ واحدی پرداخت

در ادامه حبیبی با اشاره به اهمیت پروژه نهضت ملی و اعلام آمادگی و همکاری کامل و همه جانبه سازمان نظام مهندسی ساختمان از قبل از آغازپروژه تا کنون به عنوان یکی از ارکان قانونی، تخصصی و فنی چرخه ساخت و ساز به منظور دستیابی به اهداف متعالی مد نظر آن ، ضمن انتقاد از نحوه عملکرد پیمانکار مربوطه در پیشرفت فیزیکی پروژه نسبت به برنامه زمانبندی مورد تعهد خود، از عدم پرداخت مابقی حق الزحمه نظارت مهندسین گلایه کرد.

سپس دیگر اعضای هیأت مدیره سازمان به بیان نظرات و دیدگاه ها و مشکلات موجود پرداختند که اهم آن انتقاد، از معضلات سامانه سپامک و نارضایتی مهندسین در این خصوص بود همچنین با توجه به بلاتکلیف بودن بسیاری از موضوعات درخواست تشکیل هیأت چهارنفره را در حداقل زمان ممکن داشتند.

در ادامه حمیدرضا انعامی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره و تأکید بر اهمیت جایگاه و نقش تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان در فرایند ساخت و ساز شهری درسطح  کشور و لزوم تقویت آن ، در ارتباط با مشکلات سامانه سپامک اظهار داشت یک روز در هفته محمود آباقری رئیس اداره نظام مهندسی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور در محل سازمان نسبت به شناسایی و بررسی مشکلات سامانه سپامک و رفع آن اقدام نماید.

سپس انعامی ضمن اشاره به مشکلات وضعیت موجود پروژه ۸۱۰۰ واحدی و اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در این موضوع در خصوص عدم پرداخت حق الزحمه های ناظرین نیز قول بر پیگیری های لازم به منظور انجام آن داد.

در پایان جلسه، انعامی  با توجه به اهمیت جایگاه و نقش پررنگ هیأت چهارنفره در اخذ تصمیمات کلان نظام مهندسی در استان ، برگزاری هرچه سریعتر جلسه مذکور و اقدام در این خصوص را در کوتاه ترین زمان ضروری دانست و در ارتباط با پیگیری آن قول مساعدت داد.

فهرست