پروانه اشتغال حقیقی

  1. صفحه اصلی
  2. chevron_left
  3. پروانه اشتغال حقیقی
جهت اطلاع از مراحل و جزییات کار متناسب با نوع درخواست خود به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

مراحل کار صدور اولین پروانه (به ترتیب):

۱- تکمیل مراحل عضویت در سازمان و دریافت شماره عضویت

۲- درصورت قبولی در آزمون اجرا: شرکت در دوره های ورود به حرفه و HSE با کد ۸۱۱ و دریافت گواهینامه های مربوطه

۳- تهیه مدارک لازم بر اساس چک لیست ذیل

۴- ورود به سامانه نوبت دهی و اخذ نوبت مراجعه (در صورتیکه متقاضی تحویل مدارک به واحد صدور پروانه هستید). لینک ورود به سامانه

۵- تحویل مدارک بصورت کامل به واحد صدور پروانه (مطابق با نوبت اعلام شده از طریق بند ۴)

مدارک لازم جهت صدور اولین پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱-  لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – لینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – لینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE  با کد ۸۱۱ (برای تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۷- ارائه اصل گواهینامه های ورود به صلاحیت اجرا (جهت تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۸- مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان از طریق لینک به صورت پرداخت الکترونیک https://patmak.mrud.ir آدرس لینک

۹- نامه کانون کاردان ها (جهت تمامی افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی)

۱۰- پروانه کانون کاردان ها (جهت اعضای دارای پروانه کانون کاردان ها)

۱۱- مفاصا حساب قطعی (جهت اعضای دارای پروانه کانون کاردان ها)

۱۲- کارنامه قبولی دانلود شده از سایت inbr.ir  

۱۳- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۴- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۵- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۶- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۷- ارائه مدارک سکونت در استان شامل اجاره نامه یا سند مالکیت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) و یا گواهی اشتغال به کار از تاریخ ۶ ماه قبل از عضویت در سازمان، جهت افرادی که محل صدور شناسنامه آن ها خارج از استان مرکزی است.

۱۸- ۴ قطعه عکس ۴*۳ (رعایت شرایط عکس پرسنلی الزامی است)

۱۹- پوشه پومری قرمز رنگ

۲۰- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان (ثبت امضا و اثر انگشت صفحه آخر توسط متقاضی) – لینک دریافت

۲۱-فرم درخواست اصلاح قبولی نمرات ۴۸ و ۴۹ – لینک دریافت

۲۲-فرم درخواست اصلاح قبولی نمرات ۴۸ و ۴۹ سال ۱۴۰۰ – لینک دریافت

مراحل کار اخذ صلاحیت جدید پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱- لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE با کد ۸۱۱ برای تمامی دارندگان صلاحیت اجرا

۷- ارائه اصل گواهینامه های ورود به صلاحیت اجرا (جهت تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۸– کارنامه قبولی دانلود شده از سایت inbr.ir  

۹- مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان از طریق لینک به صورت پرداخت الکترونیک https://patmak.mrud.ir آدرس لینک

۱۰- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۱۴۰۱ (شماره حساب بانک تجارت ۱۴۰۰۶۷۵۱۱۹ به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست بررسی پرونده

الف-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۳۹۹ – ۱۲۰۰۰۰۰ ریال صد و بیست هزار تومان می باشد)

ب-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۰ – ۱۵۰۰۰۰۰ ریال صد و پنجاه هزار تومان می باشد)

ج-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۱ – ۲۵۰۰۰۰۰ ریال دویست و پنجاه هزار تومان می باشد)

۱۱- اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۲- ارائه مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۹ (ثبت درخواست از طریق پرتال شخصی مهندسی قسمت خدمات رفاهی)

۱۳- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۴- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۵- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۷- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۸- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۱۹- ۴ قطعه عکس – در صورت نقص پرونده

۲۰- پوشه پومری قرمز – در صورت نقص پرونده

۲۱-فرم درخواست اصلاح قبولی نمرات ۴۸ و ۴۹ – لینک دریافت

مراحل کار تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱- لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE با کد ۸۱۱ برای تمامی دارندگان صلاحیت اجرا

۷- مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان از طریق لینک به صورت پرداخت الکترونیک https://patmak.mrud.ir آدرس لینک

۸- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۱۴۰۱ (شماره حساب بانک تجارت ۱۴۰۰۶۷۵۱۱۹ به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست بررسی پرونده

الف-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۳۹۹ – ۱۲۰۰۰۰۰ ریال صد و بیست هزار تومان می باشد)

ب-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۰ – ۱۵۰۰۰۰۰ ریال صد و پنجاه هزار تومان می باشد)

ج-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۱ – ۲۵۰۰۰۰۰ ریال دویست و پنجاه هزار تومان می باشد)

۹- اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۰- ارائه مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۹ (ثبت درخواست از طریق پرتال شخصی مهندسی قسمت خدمات رفاهی)

۱۱- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۲- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۳- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۴- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۵- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۱۷- ۴ قطعه عکس – در صورت نقص پرونده

۱۸- پوشه پومری قرمز – در صورت نقص پرونده

۱۹-فرم تعهد و خود اظهاری تعارض منافعلینک دریافت

مراحل کار ارتقا پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت ارتقا پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱ – لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پرونده – لینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پرونده – لینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه های دوره های ارتقا پایه (لیست دوره های ارتقاء پروانه اشتغال بکار مهندسی)

۷- ارائه اصل گواهینامه HSE با کد ۸۱۸ جهت متقاضیان ارتقا پایه ۳ به ۲ صلاحیت اجرا

۸- ارائه اصل گواهینامه HSE با کد ۸۲۲ جهت متقاضیان ارتقا پایه ۲ به ۱ صلاحیت اجرا

۹- مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان از طریق لینک به صورت پرداخت الکترونیک https://patmak.mrud.ir آدرس لینک

۱۰- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۱۴۰۱ (شماره حساب بانک تجارت ۱۴۰۰۶۷۵۱۱۹ به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست کنترل پرونده

الف-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۳۹۹ – ۱۲۰۰۰۰۰ ریال صد و بیست هزار تومان می باشد)

ب-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۰ – ۱۵۰۰۰۰۰ ریال صد و پنجاه هزار تومان می باشد)

ج-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۱ – ۲۵۰۰۰۰۰ ریال دویست و پنجاه هزار تومان می باشد)

۱۱- ارائه اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۲- مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۹(ثبت درخواست از طریق پرتال شخصی مهندسی قسمت خدمات رفاهی)

۱۳- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۴- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۵- کپی برابر با اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- کپی برابر با اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۷- کپی برابر با اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۸- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پرونده  لینک دریافت

 ۱۹- ۴ قطعه عکس- در صورت نقص پرونده

۲۰- پوشه پومری قرمز- در صورت نقص پرونده

۲۱-فرم تعهد و خود اظهاری تعارض منافعلینک دریافت

(لطفا برای تحویل مدارک از ساعت ۹ الی ۱۳ روزهای یکشنبه به سازمان مراجعه فرمایید)

الف. انتقالی از استان مرکزی به سایر استان ها:

۱- انتقال اعضای فاقد پروانه – مدارک لازم

۲- انتقال اعضای پروانه دار

ب. انتقالی از سایر استان ها به استان مرکزی:

۱- مراحل انتقالی –لینک دریافت

۲- انتقال اعضای پروانه دار (جهت اطلاع از مدارک به قسمت تمدید پروانه مراجعه نمایید)

ج-انتقال درون استانی

مراحل انتقال عضویت درون استانی

برگ درخواست انتقالی درون استانی

فرم درخواست معرفی به دفتر نمایندگی یا شهرداری اراک

صدور اولین پروانه

مراحل کار صدور اولین پروانه (به ترتیب):

۱- تکمیل مراحل عضویت در سازمان و دریافت شماره عضویت

۲- درصورت قبولی در آزمون اجرا: شرکت در دوره های ورود به حرفه و HSE با کد ۸۱۱ و دریافت گواهینامه های مربوطه

۳- تهیه مدارک لازم بر اساس چک لیست ذیل

۴- ورود به سامانه نوبت دهی و اخذ نوبت مراجعه (در صورتیکه متقاضی تحویل مدارک به واحد صدور پروانه هستید). لینک ورود به سامانه

۵- تحویل مدارک بصورت کامل به واحد صدور پروانه (مطابق با نوبت اعلام شده از طریق بند ۴)

مدارک لازم جهت صدور اولین پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱-  لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – لینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – لینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE  با کد ۸۱۱ (برای تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۷- ارائه اصل گواهینامه های ورود به صلاحیت اجرا (جهت تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۸- مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان از طریق لینک به صورت پرداخت الکترونیک https://patmak.mrud.ir آدرس لینک

۹- نامه کانون کاردان ها (جهت تمامی افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی)

۱۰- پروانه کانون کاردان ها (جهت اعضای دارای پروانه کانون کاردان ها)

۱۱- مفاصا حساب قطعی (جهت اعضای دارای پروانه کانون کاردان ها)

۱۲- کارنامه قبولی دانلود شده از سایت inbr.ir  

۱۳- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۴- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۵- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۶- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۷- ارائه مدارک سکونت در استان شامل اجاره نامه یا سند مالکیت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) و یا گواهی اشتغال به کار از تاریخ ۶ ماه قبل از عضویت در سازمان، جهت افرادی که محل صدور شناسنامه آن ها خارج از استان مرکزی است.

۱۸- ۴ قطعه عکس ۴*۳ (رعایت شرایط عکس پرسنلی الزامی است)

۱۹- پوشه پومری قرمز رنگ

۲۰- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان (ثبت امضا و اثر انگشت صفحه آخر توسط متقاضی) – لینک دریافت

۲۱-فرم درخواست اصلاح قبولی نمرات ۴۸ و ۴۹ – لینک دریافت

۲۲-فرم درخواست اصلاح قبولی نمرات ۴۸ و ۴۹ سال ۱۴۰۰ – لینک دریافت

اخذ صلاحیت جدید

مراحل کار اخذ صلاحیت جدید پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱- لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE با کد ۸۱۱ برای تمامی دارندگان صلاحیت اجرا

۷- ارائه اصل گواهینامه های ورود به صلاحیت اجرا (جهت تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۸– کارنامه قبولی دانلود شده از سایت inbr.ir  

۹- مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان از طریق لینک به صورت پرداخت الکترونیک https://patmak.mrud.ir آدرس لینک

۱۰- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۱۴۰۱ (شماره حساب بانک تجارت ۱۴۰۰۶۷۵۱۱۹ به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست بررسی پرونده

الف-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۳۹۹ – ۱۲۰۰۰۰۰ ریال صد و بیست هزار تومان می باشد)

ب-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۰ – ۱۵۰۰۰۰۰ ریال صد و پنجاه هزار تومان می باشد)

ج-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۱ – ۲۵۰۰۰۰۰ ریال دویست و پنجاه هزار تومان می باشد)

۱۱- اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۲- ارائه مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۹ (ثبت درخواست از طریق پرتال شخصی مهندسی قسمت خدمات رفاهی)

۱۳- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۴- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۵- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۷- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۸- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۱۹- ۴ قطعه عکس – در صورت نقص پرونده

۲۰- پوشه پومری قرمز – در صورت نقص پرونده

۲۱-فرم درخواست اصلاح قبولی نمرات ۴۸ و ۴۹ – لینک دریافت

تمدید پروانه

مراحل کار تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱- لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE با کد ۸۱۱ برای تمامی دارندگان صلاحیت اجرا

۷- مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان از طریق لینک به صورت پرداخت الکترونیک https://patmak.mrud.ir آدرس لینک

۸- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۱۴۰۱ (شماره حساب بانک تجارت ۱۴۰۰۶۷۵۱۱۹ به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست بررسی پرونده

الف-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۳۹۹ – ۱۲۰۰۰۰۰ ریال صد و بیست هزار تومان می باشد)

ب-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۰ – ۱۵۰۰۰۰۰ ریال صد و پنجاه هزار تومان می باشد)

ج-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۱ – ۲۵۰۰۰۰۰ ریال دویست و پنجاه هزار تومان می باشد)

۹- اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۰- ارائه مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۹ (ثبت درخواست از طریق پرتال شخصی مهندسی قسمت خدمات رفاهی)

۱۱- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۲- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۳- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۴- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۵- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۱۷- ۴ قطعه عکس – در صورت نقص پرونده

۱۸- پوشه پومری قرمز – در صورت نقص پرونده

۱۹-فرم تعهد و خود اظهاری تعارض منافعلینک دریافت

ارتقا پروانه

مراحل کار ارتقا پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت ارتقا پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱ – لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پرونده – لینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پرونده – لینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه های دوره های ارتقا پایه (لیست دوره های ارتقاء پروانه اشتغال بکار مهندسی)

۷- ارائه اصل گواهینامه HSE با کد ۸۱۸ جهت متقاضیان ارتقا پایه ۳ به ۲ صلاحیت اجرا

۸- ارائه اصل گواهینامه HSE با کد ۸۲۲ جهت متقاضیان ارتقا پایه ۲ به ۱ صلاحیت اجرا

۹- مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان از طریق لینک به صورت پرداخت الکترونیک https://patmak.mrud.ir آدرس لینک

۱۰- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۱۴۰۱ (شماره حساب بانک تجارت ۱۴۰۰۶۷۵۱۱۹ به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست کنترل پرونده

الف-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۳۹۹ – ۱۲۰۰۰۰۰ ریال صد و بیست هزار تومان می باشد)

ب-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۰ – ۱۵۰۰۰۰۰ ریال صد و پنجاه هزار تومان می باشد)

ج-( لازم به ذکر است مبلغ حق عضویت سال ۱۴۰۱ – ۲۵۰۰۰۰۰ ریال دویست و پنجاه هزار تومان می باشد)

۱۱- ارائه اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۲- مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۹(ثبت درخواست از طریق پرتال شخصی مهندسی قسمت خدمات رفاهی)

۱۳- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۴- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۵- کپی برابر با اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- کپی برابر با اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۷- کپی برابر با اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۸- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پرونده  لینک دریافت

 ۱۹- ۴ قطعه عکس- در صورت نقص پرونده

۲۰- پوشه پومری قرمز- در صورت نقص پرونده

۲۱-فرم تعهد و خود اظهاری تعارض منافعلینک دریافت

فعالسازی اولین پروانه
انتقالی
(لطفا برای تحویل مدارک از ساعت ۹ الی ۱۳ روزهای یکشنبه به سازمان مراجعه فرمایید)

الف. انتقالی از استان مرکزی به سایر استان ها:

۱- انتقال اعضای فاقد پروانه – مدارک لازم

۲- انتقال اعضای پروانه دار

ب. انتقالی از سایر استان ها به استان مرکزی:

۱- مراحل انتقالی –لینک دریافت

۲- انتقال اعضای پروانه دار (جهت اطلاع از مدارک به قسمت تمدید پروانه مراجعه نمایید)

ج-انتقال درون استانی

مراحل انتقال عضویت درون استانی

برگ درخواست انتقالی درون استانی

فرم درخواست معرفی به دفتر نمایندگی یا شهرداری اراک

فهرست