پروانه اشتغال حقیقی

  1. صفحه اصلی
  2. chevron_left
  3. پروانه اشتغال حقیقی

پیرو تفاهم نامه شماره ۹۸/۸۰۰۲ مورخ ۹۸/۰۶/۰۴، مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت و در راستای تسهیل ارائه خدمات مورد نیاز مهندسین و کاهش سفرهای درون استانی، به اطلاع می رساند مهندسین گرامی در صورت تمایل می توانند از تاریخ ۹۸/۰۶/۱۳  مدارک مربوط به صدور، اخذ صلاحیت جدید، تمدید و ارتقاء پروانه اشتغال خود را به دفاتر نمایندگی پیشخوان طرف قرارداد سازمان در سطح استان تحویل دهند.

جهت اطلاع از مراحل و جزییات کار متناسب با نوع درخواست خود به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

مراحل کار صدور اولین پروانه (به ترتیب):

۱- تکمیل مراحل عضویت در سازمان و دریافت شماره عضویت

۲- درصورت قبولی در آزمون اجرا: شرکت در دوره های ورود به حرفه و HSE با کد ۸۱۱ و دریافت گواهینامه های مربوطه

۳- تهیه مدارک لازم بر اساس چک لیست ذیل

۴- ورود به سامانه نوبت دهی و اخذ نوبت مراجعه (در صورتیکه متقاضی تحویل مدارک به واحد صدور پروانه هستید). لینک ورود به سامانه

۵- تحویل مدارک بصورت کامل به دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان (در تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل) و یا واحد صدور پروانه (مطابق با نوبت اعلام شده از طریق بند ۴)

مدارک لازم جهت صدور اولین پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱-  لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – لینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – لینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE  با کد ۸۱۱ (برای تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۷- ارائه اصل گواهینامه های ورود به صلاحیت اجرا (جهت تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۸- فیش شش هزار تومان (شماره حساب ۲۱۷۳۶۳۵۳۰۱۰۰۸ بانک ملی به حساب خزانه داری)

۹- نامه کانون کاردان ها (جهت تمامی افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی)

۱۰- پروانه کانون کاردان ها (جهت اعضای دارای پروانه کانون کاردان ها)

۱۱- مفاصا حساب قطعی (جهت اعضای دارای پروانه کانون کاردان ها)

۱۲- کارنامه قبولی دانلود شده از سایت inbr.ir  

۱۳- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۴- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۵- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۶- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۷- ارائه مدارک سکونت در استان شامل اجاره نامه یا سند مالکیت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) و یا گواهی اشتغال به کار از تاریخ ۶ ماه قبل از عضویت در سازمان، جهت افرادی که محل صدور شناسنامه آن ها خارج از استان مرکزی است.

۱۸- ۴ قطعه عکس ۴*۳ (رعایت شرایط عکس پرسنلی الزامی است)

۱۹- پوشه پومری قرمز رنگ

۲۰- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان (ثبت امضا و اثر انگشت صفحه آخر توسط متقاضی) – لینک دریافت

مراحل کار اخذ صلاحیت جدید پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان (در تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل) و یا واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱- لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE با کد ۸۱۱ برای تمامی دارندگان صلاحیت اجرا

۷- ارائه اصل گواهینامه های ورود به صلاحیت اجرا (جهت تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۸– کارنامه قبولی دانلود شده از سایت inbr.ir  

۹- فیش شش هزار تومان (شماره حساب ۲۱۷۳۶۳۵۳۰۱۰۰۸ بانک ملی به حساب خزانه داری)

۱۰- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۹۹ (شماره شبای بانک تجارت IR930180000000001400675119 به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست بررسی پرونده

۱۱- اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۲- ارائه مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۷

۱۳- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۴- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۵- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۷- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۸- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۱۹- ۴ قطعه عکس – در صورت نقص پرونده

۲۰- پوشه پومری قرمز – در صورت نقص پرونده

مراحل کار تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان (در تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل) و یا واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱- لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE با کد ۸۱۱ برای تمامی دارندگان صلاحیت اجرا

۷- فیش شش هزار تومان (شماره حساب ۲۱۷۳۶۳۵۳۰۱۰۰۸ بانک ملی به حساب خزانه داری)

۸- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۹۹ (شماره شبای بانک تجارت IR930180000000001400675119 به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست بررسی پرونده

۹- اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۰- ارائه مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۷

۱۱- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۲- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۳- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۴- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۵- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۱۷- ۴ قطعه عکس – در صورت نقص پرونده

۱۸- پوشه پومری قرمز – در صورت نقص پرونده

مراحل کار ارتقا پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان (در تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل) و یا واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت ارتقا پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱ – لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پرونده – لینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پرونده – لینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه های دوره های ارتقا پایه (لیست دوره های ارتقاء پروانه اشتغال بکار مهندسی)

۷- ارائه اصل گواهینامه HSE با کد ۸۱۸ جهت متقاضیان ارتقا پایه ۳ به ۲ صلاحیت اجرا

۸- ارائه اصل گواهینامه HSE با کد ۸۲۲ جهت متقاضیان ارتقا پایه ۲ به ۱ صلاحیت اجرا

۹- فیش شش هزار تومان (شماره حساب ۲۱۷۳۶۳۵۳۰۱۰۰۸ بانک ملی به حساب خزانه داری)

۱۰- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۹۹ (شماره شبای بانک تجارت IR930180000000001400675119 به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست کنترل پرونده

۱۱- ارائه اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۲- مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۷

۱۳- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۴- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۵- کپی برابر با اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- کپی برابر با اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۷- کپی برابر با اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۸- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پرونده  لینک دریافت

 ۱۹- ۴ قطعه عکس- در صورت نقص پرونده

۲۰- پوشه پومری قرمز- در صورت نقص پرونده

(لطفا برای تحویل مدارک از ساعت ۹ الی ۱۳ روزهای پنج شنبه به سازمان مراجعه فرمایید)

الف. انتقالی از استان مرکزی به سایر استان ها:

۱- انتقال اعضای فاقد پروانه – مدارک لازم

۲- انتقال اعضای پروانه دار

ب. انتقالی از سایر استان ها به استان مرکزی:

۱- مراحل انتقالی – توضیحات مراحل

۲- انتقال اعضای پروانه دار

صدور اولین پروانه

مراحل کار صدور اولین پروانه (به ترتیب):

۱- تکمیل مراحل عضویت در سازمان و دریافت شماره عضویت

۲- درصورت قبولی در آزمون اجرا: شرکت در دوره های ورود به حرفه و HSE با کد ۸۱۱ و دریافت گواهینامه های مربوطه

۳- تهیه مدارک لازم بر اساس چک لیست ذیل

۴- ورود به سامانه نوبت دهی و اخذ نوبت مراجعه (در صورتیکه متقاضی تحویل مدارک به واحد صدور پروانه هستید). لینک ورود به سامانه

۵- تحویل مدارک بصورت کامل به دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان (در تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل) و یا واحد صدور پروانه (مطابق با نوبت اعلام شده از طریق بند ۴)

مدارک لازم جهت صدور اولین پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱-  لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – لینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – لینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE  با کد ۸۱۱ (برای تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۷- ارائه اصل گواهینامه های ورود به صلاحیت اجرا (جهت تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۸- فیش شش هزار تومان (شماره حساب ۲۱۷۳۶۳۵۳۰۱۰۰۸ بانک ملی به حساب خزانه داری)

۹- نامه کانون کاردان ها (جهت تمامی افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی)

۱۰- پروانه کانون کاردان ها (جهت اعضای دارای پروانه کانون کاردان ها)

۱۱- مفاصا حساب قطعی (جهت اعضای دارای پروانه کانون کاردان ها)

۱۲- کارنامه قبولی دانلود شده از سایت inbr.ir  

۱۳- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۴- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۵- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۶- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی)

۱۷- ارائه مدارک سکونت در استان شامل اجاره نامه یا سند مالکیت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) و یا گواهی اشتغال به کار از تاریخ ۶ ماه قبل از عضویت در سازمان، جهت افرادی که محل صدور شناسنامه آن ها خارج از استان مرکزی است.

۱۸- ۴ قطعه عکس ۴*۳ (رعایت شرایط عکس پرسنلی الزامی است)

۱۹- پوشه پومری قرمز رنگ

۲۰- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان (ثبت امضا و اثر انگشت صفحه آخر توسط متقاضی) – لینک دریافت

اخذ صلاحیت جدید

مراحل کار اخذ صلاحیت جدید پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان (در تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل) و یا واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱- لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE با کد ۸۱۱ برای تمامی دارندگان صلاحیت اجرا

۷- ارائه اصل گواهینامه های ورود به صلاحیت اجرا (جهت تمامی دارندگان قبولی آزمون صلاحیت اجرا)

۸– کارنامه قبولی دانلود شده از سایت inbr.ir  

۹- فیش شش هزار تومان (شماره حساب ۲۱۷۳۶۳۵۳۰۱۰۰۸ بانک ملی به حساب خزانه داری)

۱۰- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۹۹ (شماره شبای بانک تجارت IR930180000000001400675119 به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست بررسی پرونده

۱۱- اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۲- ارائه مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۷

۱۳- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۴- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۵- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۷- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۸- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۱۹- ۴ قطعه عکس – در صورت نقص پرونده

۲۰- پوشه پومری قرمز – در صورت نقص پرونده

تمدید پروانه

مراحل کار تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان (در تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل) و یا واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت تمدید پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱- لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه دوره HSE با کد ۸۱۱ برای تمامی دارندگان صلاحیت اجرا

۷- فیش شش هزار تومان (شماره حساب ۲۱۷۳۶۳۵۳۰۱۰۰۸ بانک ملی به حساب خزانه داری)

۸- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۹۹ (شماره شبای بانک تجارت IR930180000000001400675119 به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست بررسی پرونده

۹- اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۰- ارائه مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۷

۱۱- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۲- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۳- کپی برابر اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۴- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۵- کپی برابر اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پروندهلینک دریافت

۱۷- ۴ قطعه عکس – در صورت نقص پرونده

۱۸- پوشه پومری قرمز – در صورت نقص پرونده

ارتقا پروانه

مراحل کار ارتقا پروانه (به ترتیب):

۱- درخواست بررسی پرونده – لینک ثبت درخواست

۲- مشاهده نواقص پرونده

۳- تهیه مدارک لازمه بر اساس چک لیست مرحله ا و لیست ذیل

۴- تحویل مدارک بصورت کامل به دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان (در تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل) و یا واحد صدور پروانه (صرفا در روزهای یکشنبه)

مدارک لازم جهت ارتقا پروانه (به ترتیب):

۱- فرم شماره ۱ – لینک دریافت

۲- فرم شماره ۲- لینک دریافت

۳- برگ درخواست – لینک دریافت

۴- تعهد نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پرونده – لینک دریافت

۵- سوگند نامه (ثبت اثر انگشت) – در صورت نقص پرونده – لینک دریافت

۶- ارائه اصل گواهینامه های دوره های ارتقا پایه (لیست دوره های ارتقاء پروانه اشتغال بکار مهندسی)

۷- ارائه اصل گواهینامه HSE با کد ۸۱۸ جهت متقاضیان ارتقا پایه ۳ به ۲ صلاحیت اجرا

۸- ارائه اصل گواهینامه HSE با کد ۸۲۲ جهت متقاضیان ارتقا پایه ۲ به ۱ صلاحیت اجرا

۹- فیش شش هزار تومان (شماره حساب ۲۱۷۳۶۳۵۳۰۱۰۰۸ بانک ملی به حساب خزانه داری)

۱۰- ارائه اصل فیش پرداخت حق عضویت سالانه تا پایان سال ۹۹ (شماره شبای بانک تجارت IR930180000000001400675119 به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یا در مرکز استان از طریق دستگاه pose موجود در واحد امور مالی) – براساس میزان بدهی اعلام شده در چک لیست کنترل پرونده

۱۱- ارائه اصل آخرین پروانه اشتغال بکار

۱۲- مفاصا حساب قطعی تا پایان سال ۹۷

۱۳- درخواست استعلام تحصیلی مقاطع دانشگاهی – در صورت نقص پرونده یا درخواست ثبت مدرک تحصیلی جدید در پروانه – لینک ثبت درخواست

۱۴- کپی برابر با اصل تمامی مقاطع دانشگاهی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده یا ارائه مدرک تحصیلی جدید

۱۵- کپی برابر با اصل کارت ملی (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۶- کپی برابر با اصل تمامی صفحات شناسنامه (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۷- کپی برابر با اصل کارت پایان خدمت (با مهر برجسته دفترخانه اسناد رسمی) – در صورت نقص پرونده

۱۸- نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی در مهندسی ساختمان از وبسایت www.markazieng.ir (مهر و امضا صفحه آخر توسط متقاضی) – در صورت نقص پرونده  لینک دریافت

 ۱۹- ۴ قطعه عکس- در صورت نقص پرونده

۲۰- پوشه پومری قرمز- در صورت نقص پرونده

فعالسازی اولین پروانه
انتقالی
(لطفا برای تحویل مدارک از ساعت ۹ الی ۱۳ روزهای پنج شنبه به سازمان مراجعه فرمایید)

الف. انتقالی از استان مرکزی به سایر استان ها:

۱- انتقال اعضای فاقد پروانه – مدارک لازم

۲- انتقال اعضای پروانه دار

ب. انتقالی از سایر استان ها به استان مرکزی:

۱- مراحل انتقالی – توضیحات مراحل

۲- انتقال اعضای پروانه دار

فهرست