صعود به قله ویلو به ارتفاع ۳۳۰۰ متر

3. اخبار
  4. chevron_left
  5. صعود به قله ویلو به ارتفاع ۳۳۰۰ متر

صبح جمعه مورخ  ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ مطابق با برنامه کمیته ورزش و رفاه سازمان تیمی متشکل از ۱۴ نفر از کوهنوردان عضو سازمان نام مهندسی ساختمان استان مرکزی  به سرپرستی آقای حمیدرضا ابوالحسنی به قله ویلو صعود کردند.

گزارش صعود:

مطابق با برنامه کمیته ورزش و رفاه سازمان روز جمعه مورخ  ۴ شهریور ۱۴۰۱ تیمی متشکل از ۱۴ نفر از کوهنوردان عضو سازمان به سرپرستی آقای حمیدرضا ابوالحسنی صعود خود را به قله ویلو آغاز نمودند.

طبق برنامه ریزی قبلی ساعت ۵:۰۰  مقابل ساختمان شماره یک سازمان نظام مهندسی ساختمان، افراد شرکت کننده حاضر شده و با یک دستگاه مینی بوس به سمت شهر خمین حرکت کردیم و در آنجا همنورد دیگرمان را سوار نموده و به سمت محل مورد نظر(واقع در شهرستان خمین روستای رضاآباد) حرکت کردیم ساعت ۶:۵۰ صبح به محل پای کار رسیدیم و پس از  معارفه و ارائه توضیحاتی، برنامه راس ساعت ۷:۰۰ با سرقدمی آقای جعفری آغاز گردید. از همان ابتدا، مسیر پرشیب تا قله ادامه داشت و خنکی هوا صعودمان را دلچسب میکرد.

در میان مسیر نیم ساعتی برای صرف صبحانه توقف کردیم. مسیر پوشیده از گون و سبزه بود و تیم با آرامش و هماهنگ مسیر خود را ادامه میداد و نهایتا در ساعت ۱۰:۳۰ در یک هوای بسیار خنک بر فراز قله ویلو ایستادیم. از روی قله قلل  اشترانکو، الوند، سیل خوانسار و دریاچه سد گلپایگان دیده میشد که به زیبایی مناظر می افزود. پس از حدود یک ساعت استراحت و انداختن چند عکس یادگاری و لذت بردن از مناظر و خنکی هوا حرکت خود را به سمت محل وسیله نقلیه آغاز نموده در ساعت ۱۴:۰۰ به کنار وسیله نقلیه رسیده و به سمت اراک حرکت کرده و در ساعت ۱۶:۰۰ برنامه به اتمام رسید.

لازم به توضیح است چشمه موجود در محل پارکینگ در این فصل دارای آب اندکی بود.